Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново си закачих пин 15

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Проблема е напълно решим без да има определени 156 на които не може Просто не е за работа пред дома и чесане на езици във форума.
    Ами аз чета едно и също за тия 156 от както съм се регистрирал във форума, повечето са си сменили половината кола, иначе с теб няма да споря, щом казваш, че може да се оправи приемам, че е така. И без това 156-ца не съм имал ..
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      А, че то ти винаги ще ги четеш тези неща Те проблемите ходят само по определени коли И най-вече при тези с 2 температурни сензора Нужна е просто една лека корекция в софтуера и проблема се решава радикално.
      Last edited by oem; d.m.y г., 09:59.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Айде стига сте рязали, ей ви решение с гаранция ..
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          Е, все пак който не му се дават, или трудно би заделил 100-150лв само за гориво до Горна Оряховица, за една софтуерна "корекцийка", на кола със себестойност под 2000лв, остава алтернативата да си резне кабелчето безплатно.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
            Е, все пак който не му се дават, или трудно би заделил 100-150лв само за гориво до Горна Оряховица, за една софтуерна "корекцийка", на кола със себестойност под 2000лв, остава алтернативата да си резне кабелчето безплатно.
            А, тамън и повече да не го закача и така стаа
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
              Е, все пак който не му се дават, или трудно би заделил 100-150лв само за гориво до Горна Оряховица, за една софтуерна "корекцийка", на кола със себестойност под 2000лв, остава алтернативата да си резне кабелчето безплатно.
              И нито един от клубните в София не знае решението?
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #22
                То ясно, че проблема надали е в самия мотор. Не съм чул някой със 166 да се е оплакал от клатене на обороти. За други модели с ТС не съм сигурен дали са със същата версия на мотора.

                п.п. Когато се резне пина, показва ли някаква грешка при диагностика?

                Comment


                • #23
                  Пин 15 подава инфо за скоростта на ЕКУ-то. Така, ако караш по инерция, ЕКУ-то поддържа около 1100 оборота. Иначе падат на 850. Това клатене може да се види с ФЕС като се погледне какво дава ЕКУ-то като скорост на автомобила в графичен режим
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                    И нито един от клубните в София не знае решението?
                    От Бургас до клубните е вече над 200лв само гориво, а тук има 156-ци и по 1500 лв вече. А дали знаят решението, или ще почнат да подменят наред на принципа проба-грешка?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                      От Бургас до клубните е вече над 200лв само гориво, а тук има 156-ци и по 1500 лв вече. А дали знаят решението, или ще почнат да подменят наред на принципа проба-грешка?
                      Интересни хора. Склонни са да дадат 1000+++ лева за смяна на принципа проба-грешка и да им седи проблема отколкото да дадат 200лв + за гориво и решаване на проблема. Наистина не разбирам Аз лично в момента в който някой ми потърди, че има 100% оправия на проблема, паля колата и отивам. За сега само ОЕМ твърди, че е намерил решение, ама аз отзиви от колеги ходели при него не съм чел, не изключвам и варианта доволните от ОЕМ въобще да си нямат и представа за този форум.
                      Алфа 156 1,8ТС 1998г

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                        Интересни хора. Склонни са да дадат 1000+++ лева за смяна на принципа проба-грешка и да им седи проблема отколкото да дадат 200лв + за гориво и решаване на проблема. Наистина не разбирам Аз лично в момента в който някой ми потърди, че има 100% оправия на проблема, паля колата и отивам. За сега само ОЕМ твърди, че е намерил решение, ама аз отзиви от колеги ходели при него не съм чел, не изключвам и варианта доволните от ОЕМ въобще да си нямат и представа за този форум.
                        Аз съм ходил при него и съм доволен и от работа и от отношение. Ама тоя проблем не сме го гледали, щото нито имах достатъчно време, нито достатъчно пари (нали триааше да си купя спортното гърне ).
                        Ако искаш пали и отивай да решите проблем
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                          ....... За сега само ОЕМ твърди, че е намерил решение, ама аз отзиви от колеги ходели при него не съм чел, не изключвам и варианта доволните от ОЕМ въобще да си нямат и представа за този форум.
                          Или да няма такива
                          Ако всичко друго е наред ето тук е разковничето, дето съм описал по-горе
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #28
                            А бе "парен каша духа", или казано по друг начин, от много четене и ходене по майстори навремето подмених детайли и части абсолютно ненужно, смених софтуера, и какво - нищо, чак след махането на жицата(пин15) всичко си дойде на място. Ако сега ми изскочи подобен проблем, и трябва да правя избор между това да дам пари, или да махна кабела безплатно, и всичко да си дойде на място ще познаете ли кое ще избера? И един въпрос към "разбирачите": Каква доказана вреда се случва след премахването на кабела? Дали да не го приравним към риториката и аз да ви отговоря? Ами никаква. Колко хора са с откачен кабел, и колко хора са оправили проблема - "много" на "нула". Да не се засегне някой сега, но ми писна да чета темата повече от 4-5 години и така да не се намери причинителя на този симптом. Може би OEM е най-близко до отговора, и естествено ако е намерил решение, това си е негово "know-how", но тогава стигаме до дилемата в горните ми постове:

                            Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                            Е, все пак който не му се дават, или трудно би заделил 100-150лв само за гориво до Горна Оряховица, за една софтуерна "корекцийка", на кола със себестойност под 2000лв, остава алтернативата да си резне кабелчето безплатно.
                            Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                            От Бургас до клубните е вече над 200лв само гориво, а тук има 156-ци и по 1500 лв вече. А дали знаят решението, или ще почнат да подменят наред на принципа проба-грешка?
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 19:16.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                              ....: Каква доказана вреда се случва след премахването на кабела? Дали да не го приравним към риториката и аз да ви отговоря? Ами никаква.
                              Според мен по-скоро полза щото е по-добре да са ти заковани оборотите, пък било то и по-ниски както се получава след рязането на кабела, отколкото да се разхождат нагоре надолу и да се чудиш в кой момент ще угаснеш ..
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Според мен по-скоро полза щото е по-добре да са ти заковани оборотите, пък било то и по-ниски както се получава след рязането на кабела, отколкото да се разхождат нагоре надолу и да се чудиш в кой момент ще угаснеш ..
                                Не са 0. На моите не играят. Значи поне много на 1
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X