Първоначално публикувано от oem
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Отново си закачих пин 15
Collapse
X
-
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
-
А, че то ти винаги ще ги четеш тези нещаТе проблемите ходят само по определени коли
И най-вече при тези с 2 температурни сензора
Нужна е просто една лека корекция в софтуера и проблема се решава радикално.
Last edited by oem; d.m.y г., 09:59.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеЕ, все пак който не му се дават, или трудно би заделил 100-150лв само за гориво до Горна Оряховица, за една софтуерна "корекцийка", на кола със себестойност под 2000лв, остава алтернативата да си резне кабелчето безплатно.и повече да не го закача
и така стаа
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеЕ, все пак който не му се дават, или трудно би заделил 100-150лв само за гориво до Горна Оряховица, за една софтуерна "корекцийка", на кола със себестойност под 2000лв, остава алтернативата да си резне кабелчето безплатно.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
То ясно, че проблема надали е в самия мотор. Не съм чул някой със 166 да се е оплакал от клатене на обороти. За други модели с ТС не съм сигурен дали са със същата версия на мотора.
п.п. Когато се резне пина, показва ли някаква грешка при диагностика?
Comment
-
Пин 15 подава инфо за скоростта на ЕКУ-то. Така, ако караш по инерция, ЕКУ-то поддържа около 1100 оборота. Иначе падат на 850. Това клатене може да се види с ФЕС като се погледне какво дава ЕКУ-то като скорост на автомобила в графичен режимAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеИ нито един от клубните в София не знае решението?А дали знаят решението, или ще почнат да подменят наред на принципа проба-грешка?
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеОт Бургас до клубните е вече над 200лв само гориво, а тук има 156-ци и по 1500 лв вече.А дали знаят решението, или ще почнат да подменят наред на принципа проба-грешка?
Comment
-
Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщениеИнтересни хора. Склонни са да дадат 1000+++ лева за смяна на принципа проба-грешка и да им седи проблема отколкото да дадат 200лв + за гориво и решаване на проблема. Наистина не разбирам Аз лично в момента в който някой ми потърди, че има 100% оправия на проблема, паля колата и отивам. За сега само ОЕМ твърди, че е намерил решение, ама аз отзиви от колеги ходели при него не съм чел, не изключвам и варианта доволните от ОЕМ въобще да си нямат и представа за този форум.).
Ако искаш пали и отивай да решите проблем
Comment
-
Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение....... За сега само ОЕМ твърди, че е намерил решение, ама аз отзиви от колеги ходели при него не съм чел, не изключвам и варианта доволните от ОЕМ въобще да си нямат и представа за този форум.
Ако всичко друго е наред ето тук е разковничето, дето съм описал по-гореAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
А бе "парен каша духа", или казано по друг начин, от много четене и ходене по майстори навремето подмених детайли и части абсолютно ненужно, смених софтуера, и какво - нищо, чак след махането на жицата(пин15) всичко си дойде на място. Ако сега ми изскочи подобен проблем, и трябва да правя избор между това да дам пари, или да махна кабела безплатно, и всичко да си дойде на място ще познаете ли кое ще избера? И един въпрос към "разбирачите": Каква доказана вреда се случва след премахването на кабела? Дали да не го приравним към риториката и аз да ви отговоря? Ами никаква. Колко хора са с откачен кабел, и колко хора са оправили проблема - "много" на "нула". Да не се засегне някой сега, но ми писна да чета темата повече от 4-5 години и така да не се намери причинителя на този симптом. Може би OEM е най-близко до отговора, и естествено ако е намерил решение, това си е негово "know-how", но тогава стигаме до дилемата в горните ми постове:
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеЕ, все пак който не му се дават, или трудно би заделил 100-150лв само за гориво до Горна Оряховица, за една софтуерна "корекцийка", на кола със себестойност под 2000лв, остава алтернативата да си резне кабелчето безплатно.Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеОт Бургас до клубните е вече над 200лв само гориво, а тук има 156-ци и по 1500 лв вече.А дали знаят решението, или ще почнат да подменят наред на принципа проба-грешка?
Last edited by Доко; d.m.y г., 19:16.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение....: Каква доказана вреда се случва след премахването на кабела? Дали да не го приравним към риториката и аз да ви отговоря? Ами никаква.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеСпоред мен по-скоро полза щото е по-добре да са ти заковани оборотите, пък било то и по-ниски както се получава след рязането на кабела, отколкото да се разхождат нагоре надолу и да се чудиш в кой момент ще угаснеш ..Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment